poniedziałek, 4 grudnia 2006

Pierwsze męki twórcze.

Początek Końca
jest
Końcem Początku




Kto przyczyni się do upadku rasy ludzkiej?

Czy będą to ludzie, którzy w imię pokoju rozpętają wojnę której końcem będzie kres ich cywilizacji?

A może dążąc do doskonałoci osiągną perfekcję w pojmowaniu rzeczy realnych i nierealnych, niemogąc już nic osiągnąć pogrąż się w obłędzie bezsilności wobec własnej potęgi a jednocześni przerażeni tym do czego ich doprowadziła, unicestwią się jednocząc z bezmiarem wszechświata?

Albo nieokełznane siły natury spowodują, że ludzie staną przed nieuniknonym, a bieg historii zatoczy koło by zachwiana równowaga w przyrodzie mogła przez kolejne miliony lat się ustabilizować czekająć na następną zachłaną cywilizację.

Chyba, że ...


2 KOMENTARZE:

Anonimowy pisze...

Cześć , jestem Amerykaninem piszę uzywająć tłumacza internetowego , jestem za original II jest to wspaniała gra wciągająca nawet w języku polskim ,w którym ukończyłem pierwszą część gry ! chyba pomyliłem tematy ale proszę o wpisanie mnie na listę ! Dominic Smith : America
pseudo : Astley
pozdrawiam

Bandzior13 pisze...

No faktycznie nie ten post ale już dodaje twoje zgłoszenie
http://bandzior13.blogspot.com/2009/12/podanie-o-original-war-ii.html