czwartek, 23 listopada 2006

PODANIE O "ORIGINAL WAR II"

Witam wszystkich

Swojego czasu trafiłem na strone http://www.o-war-2.za.pl/ Na której autor zbiera podpisy z petycją o rozpoczęcie prac nad kontynuacją tak znakomitej gry jaką jest "ORIGINAL WAR" jednak jak do tej pory nie zauważyłem żadnego wpisu, w istocie strona jest pusta. I wkurza mnie brak zainteresowania autor tej strony tym stanem rzeczy, nie ma tam nawet mojego wpisu choć wysłałem osobiście ze trzy wiadomości z moimi danymi na podany adres.

Apeluje więc do Autora strony http://www.o-war-2.za.pl/ o zamknięcie jej lub dokonania uaktualnienia wpisów!!!!!

Ja osobiście chciałbym dożyć czasów w których mógłbym pograć w
KONTYNUACJE

"ORIGINAL WAR"

dorównującej grywalnością pierwowzorowi.

Dlatego rozpoczynam własną inicjatywę zbierania pobpisów pod podaniem do twórców gier o wskrzeszenie legend i stworzenie KONTYNUACJI WSPANIAŁEJ GRY JAKĄ JEST

"ORIGINAL WAR"

od dzisiaj osoby chcący wesprzeć mnie w mojej inicjatywie niech wyślą na mój adres e-mail

lucyfer666-86@o2.pl

lub zostawi wpis na forum w temacie "Co z podaniem o "ORIGINAL WAR II""

www.forum.originla-war.net

lub zostawi komentarz pod tematem Podanie o "ORIGINAL WAR II" na tym blogu.

Po zebraniu 1000 podpisów wyśle naszą prośbe do wszystkich producentów gier jakich zdołam.
Prosze rówież was o adresy e-mail producentów gier komputerowych.

W JEDNOŚCI SIŁA

NON HERCULES CONTRA PRULES


Imie Nazwisko KSYWKĘ i narodowość

1. Marcin Bartoszuk "bandzior13" POLSKA
2. Nikola Stawski
3.
Marek Raczak "O.J. Raqu" POLSKA
4. Patryk Radomski
5. Paweł Kaczmarczyk POLSKA
6.
Mariusz Nalewajk "MarYanOooo" POLSKA
7. Jonatan Nowicki "JONTEK" POLSKA
8. Mateusz Nalewajk
9. Wojtek Łosiewski "wojaczek1234"/"kolczi" POLSKA
10. Mariusz Stempak "marioPL" POLSKA
11. Wojtek "Reing" Szłapak
12. Piotrek "MacGyver pl" Jagusiak POLSKA
13. Tomasz Kurkowski
14. Kamil "kai_dragon" Wasyna
15. Paweł "Szajba" Lisy POLSKA
16. Adam Romanowski POLSKA

17 KOMENTARZE:

Anonimowy pisze...

Czy twoja inichjatywa prosby o OW 2 jest aktualna?

Bandzior13 pisze...

Co prawda minęło trochę czasu, ale inicjatywa jest aktualna.
Kiedyś poszukiwałem właściciela praw autorskich jednak nic konkretnego nie ustaliłem, a wszystkie firmy powiązane z OW figurują jako upadłe.

Ja z mojej strony postaram się dotrzymać słowa i po zebraniu odpowiedniej liczby wpisów do wydawców i producentów gier komputerowych.

Anonimowy pisze...

Podanie o "ORIGINAL WAR II"

Anonimowy pisze...

Podanie o "ORIGINAL WAR II"

Anonimowy pisze...

Podanie o "original war 2"

Co dalej z tym podaniem?

Jest jakieś zainteresowanie?

Pawel157@onet.eu

Bandzior13 pisze...

Jak już wspomniałem,
zainteresowanie ze strony graczy jest znikome. W ciągu dwóch lat przybyły tylko 3 dodatkowe wpisy.

Ja z mojej strony mogę zagwarantować
dodawanie nowych chętnych osób do listy i po zebraniu odpowiedniej liczby wpisów/osób podpisujących się pod tą inicjatywą zrealizować powzięte postanowienie.

Więc czekam na kolejne osoby chętne wesprzeć tą inicjatywę

Anonimowy pisze...

A może by skozystać z tej strony i tam stwożyć petycje ???
http://www.petitiononline.com/

Anonimowy pisze...

Podanie o Original War II.
Super by było gdyby wyszła kolejna część ;))

Anonimowy pisze...

Podanie o Original War II
tak super ciekawi mie jaka grafika by w niej była:D

Anonimowy pisze...

Podanie o Original War II. 1 z najlepszych gier w jaka gralem ,firmy po upadaly bo gra miala slaby rozglos

Bandzior13 pisze...

Na początek przepraszam wszystkich za brak reakcji z mojej strony przez tak długi okres czasu.

Co do grafiki chętnie zobaczyłbym ją w pełni 3D, ale przecież nie to jest najważniejsze w tej grze.

Faktycznie gra nie był rozreklamowana tak jak dzisiejsze hity, wydawane przez EA czy Ubisoft, dlatego gra trafiła do niewielkiego grona odbiorców. Jednak osoby które poświęciły choć chwilę na zapoznanie się z tą produkcją napewno wspominają ją bardzo pozytywnie.

Mam też prośbę do wszystkich zainteresowanych by przedstawiali swoje wizje fabularne jak i techniczne kontynuacji ORIGINAL WAR

Anonimowy pisze...

zapisz mnie do tej listy bo tez bym chcial sie doczekac czesci j24

Anonimowy pisze...

co z ta 2

Bandzior13 pisze...

@j24 proszę o podanie pełnych danych potrzebnych do wpisu.

Jak na razie nic nie wiadomo co do drugiej części OW.

Damian Guhlke pisze...

gra jest super. Jak chcesz to piszemy na gg odp.

Anonimowy pisze...

Wojciech Makowski Polska, możesz mnie dopisać, pozdrawiam :) Może podasz do wykop.pl tą petycje.

Anonimowy pisze...

Podanie o "original war 2"
zróbcie drugą